BlogBerend presenteert VSK + E beurs over Duurzaam Beheer
“Ik ben bij ISSO gaan werken vanuit de wens om bij te dragen aan gezonde, veilige en duurzame gebouwen” vertelt Berend. Daarom praat Berend tijdens de VSK+E beurs maar al te graag over dit onderwerp. De verduurzaming van de gebouwde omgeving vraagt om meer dan alleen techniek. Het gaat om duidelijke keuzes, begrijpelijke richtlijnen en goede samenwerking tussen gebouweigenaren, beheerders en uitvoerende partijen. Precies daarover gaat de presentatie van Berend.













